.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات دهم و پیام تبریک نماینده ولی فقیه در گیلان

آیت الله زین العابدین قربانی گفت: شبهات مبنی بر تقلب در امر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و شایعات دروغ از القائات استکبار جهانی و دشمنان اسلام است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، پس ازپیروزی ملت مسلمان ایران در انتخابات بیست و دوم خرداد، نماینده ولی فقیه در گیلان و عضو مجلس خبرگان رهبری امروز (دوشنبه ) در پیامی این موفقیت بزرگ را به مردم استان گیلان تبریک گفت.

در بخشهای از این پیام آمده است: طبعا این حضور گسترده و مسالمت آمیز به مذاق دشمنان اسلام و استکبار جهانی سازگار نخواهد بود و لذا با القاء و شبهات مبنی بر تقلب در امر انتخابات و شایعات دروغ گروهی فریب خورده و نا آگاه را در مرکز و احیانا در شهرستانها وادار به اعمال خرابکارانه و خلاف عرف انتخاباتی نموده و خوراکی تبلیغاتی برای دشمنان انقلاب فراهم کرده است.

اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار استان گیلان از کشاورزان، کارگران، دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیون، بازاریان و مسئولان تبعیت خود را از رهنمودهای ولی امر مسلمین و تشکر خود را از هدایتگری آن عزیز، قدردانی خود را از دستاوردهای انقلاب به خصوص حضور 85 درصدی مردم ایران در امر انتخابات و انتخاب رئیس جمهور با بیش از 24 میلیون رای و محکوم کردن شایعات بی اساس ابراز می دارند و آمادگی خود را برای حفظ کیان اسلام و دستورالعملهای حضرت تعالی اعلام می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.